Щоранку мені доводиться спостерігати виставу, що складається з чотирьох колоритних актів: «зачекаємо», «йдемо», «можливо, вийде», «штурмуємо». Йдеться про те, як сісти у вагон метрополітену пасажирам Святошинсько-Броварської лінії. Якщо на кінцевій станції багато хто чекає наступного поїзда, щоб їхати сидячи, то на «Лівобережній» двері вагона беруть штурмом. Водночас метрополітен залишається найнадійнішим і найшвидшим видом громадського транспорту.
Київський метрополітен в останні дні через великий наплив до міста людей із різних регіонів України був перевантажений. Якщо зазвичай на день метрополітен перевозив 1,5 мільйона пасажирів, то протягом останніх тижнів щодня «підземкою» користувалися більш як 2,5 мільйона осіб, — повідомив начальник столичного метрополітену Микола Шавловський. Вечірня «година пік» тривала практично до закриття метро. І часу на те, щоб потрапити в підземку на центральних станціях міста потрібно було удвічі—утричі більше. У зв’язку з великим напливом пасажирів на станціях виставлено додаткову охорону. Через серйозні навантаження щодня на лінію виставляють 540—560 вагонів. І хоча вже сьогодні потік пасажирів значно зменшився, 2—3 резервні вагони «чергують» на кожній лінії.
Тим часом в останні дні в метро не було жодних випадків хуліганства і спроб безплатного проїзду теж не побільшало. Напевно, столичні гості не встигли опанувати ази цієї науки. А от бачити, як місцевих підлітків робітниці метрополітену «ловлять на гарячому», доводилося. Найпоширеніший спосіб — прилаштуватися за якимось масивним дядьком, удаючи, що кидаєш жетончик, і разом з пасажиром, котрий заплатив, пройти, як єдине ціле — повз недремне око світлоелемента. Його, звичайно, обдурити простіше, ніж чергову, в якої на таких хитрунів око призвичаєне. Як і на тих, хто намагається будь-яку показну «корочку» видати за документ, що дозволяє безплатний проїзд. Специфічною винахідливістю грішать і студенти. Пригадалося, один товариш у роки навчання (нині, до речі, працівник великого київського банку) для цієї мети використовував теку, що ставала «продовженням» попереднього пасажира.