Дотепер на «Євробаченні» найбільше щастило Ірландії: її представники сім разів одержували Гран-прі. Росія бере участь у конкурсі вже 10 років. За цей час найкращого успіху досягла Алсу (2 місце). Україна вперше пролунала на Всеєвропейській сцені голосом Олександра Пономарьова. За пісню «Hasta la vіsta» він отримав 14 місце. «Перший млинець» з верхом надолужила перемога Руслани. Її хіт «Wіld dances» став переможцем «Євробачення — 2004». Тепер, за правилами, Київ має приймати гостей з 19 по 21 травня 2005 року.
За попередніми оцінками, висвітлювати «Євробачення—2005» будуть понад 2000 журналістів, а дивитися трансляцію зможуть не менш як 100 мільйонів глядачів з усіх континентів планети.
Днями директор телевізійного департаменту EBU (Європейського Мовного Союзу) Еріксен Бьорн представив першого міжнародного спонсора пісенного конкурсу «Євробачення—2005». Нею стала одна з українських горілчаних компаній, що має статус міжнародного бренда.
Керівник проекту «Євробачення — 2005» Фердінанд фон Штранц заявив, що дуже радий з того, що увесь світ тепер набагато більше знатиме про Україну:
— І не тільки про теперішню політичну кризу, і не тільки за прізвищами Андрія Шевченко, братів Кличко і Руслани. Адже це країна надзвичайно багатої культури і давніх традицій. Тут надто красива природа! Ми зніматимемо ролики у всіх гарних містах України, і транслюватимемо їх у перервах між виступами конкурсантів. «Євробачення — 2005» — це не просто конкурс, що відбуватиметься в Києві. Це — реклама України у світі!