За прогнозами, курячий бізнес, який нині на злеті, очікує круте піке
Виробництво курятини сьогодні справді золотоносна для підприємця жила. По-перше, подорожчало червоне м’ясо, і багато покупців перейшли на споживання відносно недорогих «ряб». По-друге, птахівництвом займатися набагато вигідніше, ніж, приміром, відгодівлею бичків і свиней, адже чубарки дають швидкі гроші. Тому птахівництво нині на підйомі, а в агропідприємствах відзначено справжній стрибок приросту поголів’я.
Порівняно з листопадом минулого року кількість пернатої живності зросла там на 18,7 відсотка. Цей показник — найбільший за багаторічну історію. Здавалося б, тільки тішитися. Проте економічна практика вчить, що надвиробництво часто призводить до бізнесових катаклізмів. На пташиному ринку в недалекому майбутньому можлива справжня боротьба за ринки збуту. Отже, на ринку м’яса птиці посилення конкурентної боротьби, в якій переможе той, хто приділятиме більше уваги рекламі своєї продукції, не уникнути.
Незважаючи на підвищений попит на курятину, представникам курячої бізнес-еліти вже тепер потрібно думати не лише про збільшення обсягів виробництва, а й про те, де реалізувати птицю. Населення провінції не береться до уваги. Там традиційно віддають перевагу місцевій продукції — їдять курей домашніх.
Г. К.