Пасічник Руслан Гальчинський приїхав із Білої Церкви, що на Київщині, зі своєю медовою колекцією і бочечкою медовухи.  
— Вона виготовлена за старорежимним рецептом, — хвалиться Руслан Романович. — Мені його передала від своїх батьків мама. З’ясовується: справжню медовуху не варять, а настоюють три місяці. Потім цей 15-градусний напій може роками зберігатися в погребі.
Скуштувати медовуху пропонували в Національному комплексі «Експоцентр України», де сьогодні завершується конкурс-виставка «Кращий вітчизняний товар року» в рамках третьої національної виставки «Регіони України пропонують-2004». До столиці свою продукцію привезли 300 підприємств із 23 областей. 
Головне завдання — як і більшості таких заходів — заявити про себе та представити споживачеві гідний вибір і якісний вітчизняний товар. До речі, якщо на попередні форуми приїжджали переважно великі підприємства, то нині було чимало представників малого й середнього бізнесу.
Тим часом у трьох павільйонах Національного комплексу розгорнулися регіональні експозиції. До одного столика відвідувачі підтягувалися на запах: Київський м’ясопереробний завод представив 300 найменувань усіляких копченостей і привіз на виставку 200 кілограмів продукції. Пахощі — неймовірні! Але, хоч як це прикро, на них можна було тільки подивитися — продаж не передбачався. А от Харківський жировий комбінат, котрий заінтригував олією з натуральними витяжками розмарину, чебрецю, м’яти, торгував і спробувати пропонував. Тернопільське «Опілля» зваблювало живим пивом у пляшках, яке, за правилами, може зберігатися не більш як 15 діб. А продавець луцького підприємства «Пан Курчак» влаштував міні-шоу: артистично вибирав курку, крутив її в руках, щоб покупець міг побачити товар з усіх боків, а після ствердної відповіді — віртуозно запаковував.
Кілька підприємств стали для відвідувачів своєрідним відкриттям. Наприклад, Одеський фізико-хімічний інститут захисту навколишнього середовища і людини привіз 17 видів респіраторів, а загалом виготовляє — 28! Хто б подумав, що їх буває так багато? А от Чернігівське підприємство «Атілос» демонструвало потенційно небезпечний об’єкт (таким він є за визначенням) — дорожній світлофор. До речі, ця конструкція коштує від 3,5 тисячі гривень. З’ясовується, у такій звичній для міста речі все ой як непросто — враховують потужність світла, яскравість, довговічність, щоб і в спеку, і в холод працював.
На виставці було багато й інших товарів: овочі та фрукти, тканини й меблі, молочні продукти, кондитерські вироби — одне слово, на пропозицію скаржитися гріх. Але до одного стола вишикувалася найбільша черга, яка серед сучасних вітрин мала архаїчний вигляд. Що дають? Первомайський виноробний завод продавав алкогольні вироби за смішними заводськими цінами: вина «Аліготе», «Совіньон», «Сонячне гроно» — за 2,30 гривні, «Сонце в бокалі» —5,20, коньяк — 11 гривень з хвостиком за півлітра. Найдорожче — сувенірна «шабля» з вірменським коньяком за 42 гривні.
Одне слово, виставка засвідчила потужний потенціал регіонів та інтерес споживачів, однак захід, попри це, був небагатолюдний — експоцентр розташований не в центрі міста, а оголошень про виставку — обмаль.