До Дня залізничника завершено реконструкцію  Самбірського вокзалу та інших споруд залізничного вузла
Як свідчить історія, у 1872 році залізнична колія з’єднала Самбір зі Стриєм та Перемишлем. У 1905-му в Самборі було зведено двоповерховий вокзал з великим залом для пасажирів, квитковими касами та приміщеннями для різних служб. Однак прекрасна споруда не пережила Другої світової війни: під час відступу фашисти скинули бомби і зруйнували її, маючи на меті вивести також з ладу важливий залізничний вузол, від якого колії розходяться у чотирьох напрямках: на Львів, Дрогобич, Ужгород і Польщу.
Старожили пам’ятають, що майже 17 років по війні Самбір залишався без вокзалу. Доводилося тулитися у пристосованому приміщенні. Аж у листопаді 1960 року здали в експлуатацію скромну і не дуже зручну для пасажирів одноповерхову споруду.
Спливли роки... Оглянувши відремонтований за сучасними вимогами вокзал та інші залізничні споруди вузла, головний інженер залізниці Володимир Кисельов, начальник Львівської дирекції залізничних перевезень Ярослав Федак, керівники будівельних організацій та інші фахівці констатували: самбірчани і гості міста можуть пишатися ошатними воротами Самбора — бойківської «столиці». З перону добре видно всі реконструйовані будівлі. В комплексі вони створюють маленьке красиве містечко. А краса, як уже переконалися залізничники і пасажири, завжди дає позитивний результат.
Начальник Львівської дирекції залізничних перевезень Ярослав Федак, котрий безпосередньо опікувався об’єктом, охоче показував гостям і журналістам оновлений залізничний комплекс станції Самбір — приміщення вокзалу, телеграфу, багажне відділення, пункт технічного огляду вагонів, контору чергового по станції, технічну контору та лінійний пункт міліції. Окрім того, здійснено цілковиту реконструкцію пасажирських платформ. Завдяки переплануванню приміщення квиткових кас зроблено три окремі квиткові каси з побутовою кімнатою та усіма зручностями. Переплановано також залу для пасажирів, щоб і місця було достатньо, і пасажири мали де сісти. А вже потім відповідно створюють умови для працівників вокзалу.
На вокзалі також облаштовано Самбірське відділення «Експрес-банку» та кафе. Таким чином з’явилася ще одна візитна картка залізниці. Призначення на посаду начальника станції Самбір Ігоря Омелюха збіглося з початком реконструкції. І тепер колишній моряк, який зізнався авторам цих рядків, що замолоду пройшов службу в чотирьох флотах, почувається, мов на «капітанському містку».
На часі — ремонт вокзалів у Радехові, Моршині та Підзамчому.
Львівська область.