У мого товариша вийшла з ладу морозильна камера іноземного виробництва. У давньому довіднику відшукав телефон колись відомого на весь Дніпропетровськ заводу-майстерні «Ремпобуттехніка».
— Беріть газету реклами та оголошень, — порадили йому, — там готових зарадити вам з виїздом на дім скільки завгодно...
Так він і зробив. А за тиждень його камера зовсім зіпсувалася. Майстра, котрий її ремонтував, — шукай, як вітру в полі.
— У нас таких скарг чимало, — поспівчувала начальник соціально-економічного відділу обласного управління з розвитку платних послуг Світлана Рева. — Люди необачно звертаються до тих майстрів, котрі рекламують себе через газети і оголошеннями на стовпах. А потім чухають потилиці.
Мені пояснили, в чому помилився мій приятель. Звертатися йому треба було до сервісного центру гарантійних ремонтів. Може, їх поки що менше, ніж самих магазинів, але вистачає.
— Зарубіжні фірми, котрі виробляють і постачають техніку, протягом року гарантують безвідмовну роботу своїх виробів, ще рік — безоплатне обслуговування, — вніс ясність директор центру Олександр Бусаров. — Жодна з них і після цього не знімає з себе відповідальності, бо створює розгалужену мережу пунктів ремонту та сервісного обслуговування.
Потрібно знати, що є майстерні, котрі на умовах дилерства співпрацюють з іноземними виробниками, тож тільки до них і треба звертатися. Коли купуєш що-небудь із заморської «розкоші», одержуєш гарантійний талон на сервісне обслуговування з адресами центрів, де покупцеві не відмовлять.
— Інколи навіть мають не ремонтувати зіпсований прилад, — зауважив Олександр Бусаров, — а обміняти його на новий. На що мав право, до речі, мій знайомий зі своєю морозильною камерою.
Дніпропетровськ.