Цінові табло бензозаправних станцій у Кам’янці-Подільському на Хмельниччині раптово спорожніли. Посипалися скарги на власників — нібито дефіцит пального використовують для наживи. На станціях скупчилися авто: покупці повертали неякісне пальне. Чимало машин через засмічення двигунів бензином з невідомими домішками вийшло з ладу. Місцеві контролюючі органи та влада намагаються навести порядок на цьому ринку. «Під час виборчої кампанії, — пояснив міський голова Олександр Мазурчак, — кожну нашу спробу стримати незаконне зростання цін зустрічають у штики, мотивуючи політичними переслідуваннями». Але ж протокол погодження між урядом та найбільшими операторами ринку нафтопродуктів — ще не закон.
У Кам’янці-Подільському донедавна було три монопольні фірми, які торгували бензином та диктували ціни. Тепер — понад 20. Вартість пального коливається від двох з половиною гривень (дизельне) до трьох гривень п’яти копійок. Однак водії залишаються найнезахищенішими споживачами, адже довести, що якість не відповідає стандарту, важко: потрібно робити спектр-аналіз на спеціальному обладнанні. Такі перевірки для кам’янчан раніше робили у Вінниці, тепер — у Гречанах під Хмельницьким, за сотню кілометрів. Держава мала б забезпечити портативне обладнання, вважають подільські водії.
Хмельницька область.