Ігор Судариков не вважав себе наївною людиною. Він чудово знав ази бізнесу і розумів, що сліпо вірити рекламі не варто. Однак і він став жертвою телевізійної реклами.

Ігор Миколайович — гладкий чоловік. Його повнота — наслідок хвороби. Дається взнаки операція, що її переніс на щитовидній залозі. Щоб тримати себе у рамках своєї ваги, доводиться постійно приймати спеціальні ліки і сидіти на дієтах. Інакше стрілка домашніх терезів безапеляційно додає кілограми...
Побачивши по телевізору рекламу нового східного препарату Юй-шу, Ігор Миколайович вирішив спробувати —  може, це саме те, що треба. Зателефонував за зазначеним на екрані номером телефону і довго розмовляв з менеджером «унікального засобу для схуднення». Потенційний клієнт повідав представникові фірми про свої проблеми, розповів свою історію хвороби, пояснив, що він не простий пацієнт, який бажає скинути кілограми, що позбавлення від зайвої ваги в його випадку життєва необхідність. Його вислухали і запевнили, що пропонований препарат саме те, що треба, і пообіцяли позитивний ефект (позбавлення від 16—22 кг) протягом декількох місяців. Судариков придбав заповітні упаковки. Йому пощастило: покупку оформили на дружину і в переддень 8 Березня продали зі знижкою. Але все рівно сума вийшла досить значна, більш як дві тисячі гривень. Продаж препарату проходив удома в клієнта. На пам’ять про це Судариков одержав бланк із сумнівним штампом і підписом постачальника.
Протягом декількох місяців Ігор Миколайович чесно дотримувався схеми прийому препарату, але, на жаль, не дочекався бажаного результату, а навіть поправився на 3,5 кілограма. Клієнт знову телефонує представникам фірми (на той час його вже «вели» по телефону кілька консультантів) і розповідає про свої сумніви з приводу дієвості східних ліків. Клієнта заспокоюють, мовляв, ваш організм очистився і приготувався до схуднення. Треба продовжувати приймати наш диво-препарат і ви схуднете. На жаль, дива не сталося. Тоді, знову ж у телефонній розмові, Ігоря Миколайовича запевнили, що він, мабуть, незвичайний пацієнт і йому необхідний особливий курс лікування. А для цього треба лягти в стаціонар і під наглядом досвідчених лікарів його пройти протягом двох—трьох місяців. Звичайно, всі послуги платні. Продовжувати дискусії на цю тему клієнт не став, а зажадав повернути йому гроші за ліки, які залишилися в нього. За словами Сударикова, він хотів розійтися з представниками фірми, що торгує Юй-шу, полюбовно, без скандалу і образ. На таке примирення з клієнтом фірма не пішла. Ігор Миколайович, сподіваючись захистити свої права споживача, почав власне розслідування стосовно продавців «унікального засобу». Він розробив цілий план боротьби з несумлінними торговцями східних пігулок і ознайомив з ним своїх кривдників. Однак ті відмовилися повернути гроші клієнту. Ігор Миколайович збирається з’ясувати стосунки з продавцями препарату через суд.