Микола Мельник, перший заступник голови правління ВАТ «Чернігівський річковий порт»:
— Непогані. Адже зростає економіка — більшає замовлень у річковиків. Ми сьогодні чистимо русло Десни поблизу Чернігова. Але, на жаль, досі основний тягар перевезень — на Дунаї.
Володимир Іллєнко, катерист-понтонник СК «Лан» (с. Максаки):
— Торік баржі з крейдою пливли рідко, а цього року за дві декади липня я вже вісім разів розводив понтонний міст, щоб їх пропустити.
Валентина Гавриленко, секретар сільської ради (с. Оболоння):
— Років 20 тому повз наше село ходила ракета «Піонер» аж до Новгорода-Сіверського. Їздили ми туди на базар. Так було зручно! А тепер, схоже, це нереально та й стало економічно невигідно.
Марія Петренко, робітниця (Чернігів):
— Потрібно більше будувати доріг з твердим покриттям — тоді щебінь буде вигідно возити річковим транспортом.
Розпитував Сергій ПАВЛЕНКО.