Надія Гнатюк, педагог:
— Більше — обурююся нею. Понаставляли, приміром, щитів з рекламою алкогольних і тютюнових виробів поряд з навчальними закладами. Читайте, діти.
Сергій Чернець, бізнесмен:
— Довіряй, як мовиться, але й перевіряй. Тому перевагу віддаю особистим контактам з виробниками товарів.
Микола Руденко, фермер:
— Влип у халепу я з отією рекламою, придбавши торік розхвалений, а насправді нікудишній гербіцид.
Олена Павленко, держслужбовець:
— По телевізору щодня рекламується стільки різноманітної косметики, що ніяких зарплат на неї не вистачить. Отож користуюся тим, у якості чого пересвідчилася.
Розпитував Георгій ВОРОТНЮК.