Поспішаючи, забігла до магазину косметики та побутової хімії популярної торговельної мережі. Опинившись у залі, поглядом шукаю фахівця, який допоміг би швиденько знайти потрібний товар. Виловлюю консультанта: «Підкажіть, де лежать зволожуючі серветки для обличчя?»
— Ой, не знаю, а чи є таке в нас, — замислилась дівчина і переадресувала моє запитання колезі, яка врешті підказала, де треба шукати.
Хотіла ще купити дитині зубну щітку. На стенді їх було чимало для дорослих і тільки одна маленька у вигляді слоника. «Сиротинка» висіла без цінника. «Скільки коштує?» — цікавлюся. Мій голос був голосом волаючого у пустелі: і касир, і консультанти мовчали, як партизани. Тільки одна мимохідь кинула: «Десь чотири гривні з копійками». Може, консультанти виконують роль наглядачів, чи то дефілюють для привабливості та надання сучасного стилю торговельній мережі?
Як розповіла менеджер Світлана, у торговому залі працює кілька «видів» консультантів: постійні продавці-консультанти, представники якої-небудь торгової марки і найняті промоутери для рекламних акцій. Я, певно, не на тих натрапила. Але чому маю вникати в ці розмежування? Утім, менеджер Світлана стверджує, що взагалі у них на обслуговування скарг немає. Хіба що на роботу кондиціонера...