Національна опера завершила черговий сезон оперою Амількаре Понк’єллі «Джоконда» 
Понад 125 років «Джоконда» йде на світових сценах, захоплюючи серця нових поколінь слухачів. Уперше в Києві її поставили в грудні 1885-го, поновлювали 1908-го та 1923 року. В Одесі, в сезоні 1896—97 років, у головній партії виступала уславлена Соломіяїльницька.
Музика «Джоконди» переконливо передає глибокі людські почуття; її легко засвоювані теми одразу стали популярними. У «Джоконді» чимало ефектних сцен у дусі «великої опери», серед яких найпопулярніші — арія Джоконди з останньої дії і «Танець годинника» (балетна сцена з третьої дії, що в постановці М. Петіпа стала самостійним номером). В опері — шість значних партій, Джоконда є головною і водночас однією з найтяжчих у світовому сопраново-драматичному репертуарі (першою виконавицею ролі була Мадлена Маріані-Мазі, й саме Джоконда принесла перший значний успіх Марії Каллас).
Нинішня київська прем’єра «Джоконди» засвідчила великі можливості трупи Національної опери, а також високий слухацький інтерес. Будучи спільним українсько-італійським мистецьким проектом, опера отримала нове життя на нашій столичній сцені завдяки зусиллям колективу постановників: диригент — Володимир Кожухар, режисер — Маріо Корраді, хормейстер — Лев Венедиктов, художник — Марія Левитська, балетмейстер — Віктор Яременко. Постановку здійснено мовою оригіналу (італійською). У ролі Джоконди — заслужена артистка України Тетяна Анісімова.