На Крюківському вагонобудівному заводі презентували нову розробку — сучасний дизель-поїзд (на знімку). Працівники розквартированого у Кременчуці підприємства створювали його у співпраці з фірмами Німеччини, Польщі та Чехії. Однак, за словами голови правління ПАТ «КВБЗ» Євгена Хвороста, частка вітчизняних комплектуючих на цьому дітищі кременчужан уже сьогодні сягає понад 60 відсотків.
Оптимальним буде його використання для приміських пасажирських перевезень на тих ділянках залізниці, які не електрифіковані. Комплектувати дизель-поїзд із німецьким двигуном можна і трьома, і шістьма вагонами. Водночас навіть тривагонна «хатинка на колесах» з урахуванням стоячих пасажирів уміщує 620 осіб. При цьому за рівнем комфорту вона, звісно, залишає далеко позаду знайомі більшості з нас іще з радянських часів старі «дизелі».
Як повідомили у прес-службі підприємства, новинку поки що випробовують на заводській базі. Згодом вона має скласти не менш серйозний іспит під час руху залізничними магістралями. Лише після цього кременчуцькі вагонобудівники одержать відповідний сертифікат на серійне виробництво дизель-поїздів.
Полтавська область.
Фото надано прес-службою ПАТ «КВБЗ».