Саме такої кількості порушень припустилася Генпрокуратура України під час підготовки подання до Верховної Ради про давання згоди на притягнення до кримінальної відповідальності, затримання та арешт народного депутата Юлії Тимошенко. Про це під час прес-конференції повідомив голова Комітету ВР з питань боротьби з організованою злочинністю та корупцією Володимир Стретович. За його словами, комітет розглянув подання Генпрокуратури за дорученням Голови Верховної Ради і дійшов висновку, що ці порушення унеможливлюють розгляд даного питання у сесійній залі. За таке рішення проголосували дев’ять із десяти присутніх на засіданні членів комітету, один народний депутат утримався.
Зокрема, як повідомив В. Стретович, подання до Верховної Ради фактично внесено старшим слідчим Генпрокуратури, а Генпрокурор лише підтримав його, тоді як Конституція та Закон України «Про статус народного депутата» визначають, що це має робити Генпрокурор особисто. Голова комітету звернув увагу і на той факт, що другу кримінальну справу про нібито спробу дати хабара було порушено 8 червня, а вже 10 червня 2004 року до Верховної Ради надійшло подання про давання згоди на притягнення Ю. Тимошенко до кримінальної відповідальності. На думку В. Стретовича, за дві доби просто фізично неможливо провести необхідні слідчі дії та зібрати достатню доказову базу для такого подання. Бо, якщо виходити із його тексту, то В. Боровко начебто мав розмову із суддями Верховного Суду України, але ті відмовилися прийняти хабар і винести рішення на користь Ю. Тимошенко. Чому тоді не допитані ці судді, які могли б або підтвердити, або спростувати заяву В. Боровка? Так само слідством досі не встановлено, куди поділися 125 тисяч доларів, котрі Ю. Тимошенко начебто передала В. Боровку. Якщо вона справді передавала ці гроші, то слідство мало б долучити їх до справи як речовий доказ, бо інакше, вважають члени комітету, це схоже на шахрайство або має місце факт фальсифікації кримінальної справи проти народного депутата. Так само незрозуміло, чому досі не проведено експертизи стосовно автентичності аудіо- та відеоплівки та чому разом з поданням до Верховної Ради не направлено конкретних речових доказів тощо.
Члени комітету вважають, що внесення до Верховної Ради невмотивованого подання, в якому не наведено переконливих доказів про наявність у діях Ю. Тимошенко ознак злочину, суперечить Конституції України, рішенню Конституційного Суду України від 26 червня 2003 року та свідчить про політичне переслідування народного депутата Ю. Тимошенко. В. Стретович повідомив, що це рішення, з рекомендацією не вносити подання Генпрокуратури на розгляд парламенту, передано до Комітету ВР з питань Регламенту, депутатської етики та організації роботи Верховної Ради. На його думку, коли б у нашій країні діяли закони, це питання не мало б жодних шансів бути розглянутим у сесійній залі.
Аналогічне рішення ухвалив і Комітет ВР з питань законодавчого забезпечення правоохоронної діяльності. Як зазначив під час прес-конференції Андрій Шкіль, комітет рекомендував голові парламенту повернути подання про притягнення Ю. Тимошенко до кримінальної відповідальності  Генеральній прокуратурі, бо воно не містить конкретних фактів та доказів здійснення лідеркою БЮТ  суспільно небезпечного діяння й не відповідає чинному законодавству і Регламентові ВР. А оскільки остаточне рішення з цього питання ухвалюватиме саме  регламентний комітет,  то йому рекомендовано відхилити проект постанови про давання згоди на притягнення Ю. Тимошенко до кримінальної відповідальності. За таке рішення проголосували дев'ять членів комітету, четверо утрималися, проти не голосував ніхто. Отож імовірність винесення парламентом негативного для Ю. Тимошенко рішення дуже мала.