Нині закінчують роботи з пуску залізничної поромної переправи «Крим—Кубань» 
Нарешті поставлено крапку у тривалій дискусії про те, як краще з’єднати український і російський береги через Керченську протоку. Нині закінчують роботи з пуску залізничної поромної переправи «Крим—Кубань». З її введенням довжина південного транспортного коридору України скоротиться майже на 500 км.
А поки що на Кримському і Таманському берегах прискореними темпами триває реконструкція причалів для поромної переправи між Росією і Україною. Нині на них завершують будівництво всіх гідротехнічних та інших інженерних споруд, яке розпочали чотири місяці тому. Підготовлено парки для приймання та відправлення вагонів. А на кримській ділянці роблять останні штрихи з реконструкції залізничних терміналів і під’їзних шляхів.
Порт «Кавказ» Краснодарського краю РФ уже прийняв перший залізничний пором завдовжки 130 і заввишки 25 метрів. Він готовий розпочати залізничні рейси через Керченську протоку між Таманню і Кримом. А загалом їх здійснюватимуть два пороми вантажопідйомністю понад 10 тис. тонн кожний. У них вміщається до 50 вагонів. Головний потік становитимуть здебільшого транзитні вантажі з Росії загальною вагою три-чотири мільйони тонн.
Залізнична переправа недержавна. Однак новий господар матиме спільну з наявною державною поромною переправою диспетчерську і морську служби. Показово, що на російському та українському берегах об’єкти задля цього зводить одна компанія. Будівництво нової поромної переправи (стара функціонувала до 1987 року) коштуватиме 22 млн. доларів. З них по п’ять мільйонів витрачено на відновлення залізничних терміналів на обох берегах і 12 мільйонів — на два пороми-велети. Отож канули в Лету балачки про будівництво Керченського тунелю вартістю 800 млн. доларів чи моста через протоку з кошторисом у півтора млрд. доларів.
Крим.