Відомо: перехід води з рідкого стану у кристалічний (твердий) і навпаки поліпшує структуру води, очищує її, робить прийнятнішою для людського організму. Адже недаремно тим, хто з певних причин вирішив «підлагодити» свій організм шляхом голодування, спеціалісти рекомендують вживати лише талу воду. Ще один вагомий аргумент на користь чудодійної сили цієї води: жителі гір, котрі через обставини вживають тільки таку воду, як правило, живуть на 20—30 років довше за середньостатистичного громадянина своєї країни. Це більш ніж переконливо.
Безперечно, найбільш біологічно активною є вода з реліктового антарктичного льоду, котрий утворився мільйони років тому. Таке «глибоке замороження» дало лід, який з’явився задовго до техногенного навантаження на Землю. Та й сьогодні Північний та Південний полюси земної кулі вважаються чи не найчистішими місцями на планеті. Тож недаремно реліктову талу воду називають «живою». Досліджено, що ця вода поліпшує стан крові, нормалізує водно-сольовий баланс, позитивно впливає на роботу серцево-судинної та нервової систем тощо. Хворобу, як відомо, краще попередити, аніж лікувати. Та й значно дешевше, якщо дивитися на проблему з фінансового боку.
Але всі ми розуміємо, що з Антарктики льоду чи вже талої води не навозишся. І дорого, і міжнародні конвенції не дозволяють. А чи не можна отримати її аналог в умовах України? Цю проблему розв’язала одна з вітчизняних компаній.
Для експерименту льодом, привезеним з Антарктики учасниками Восьмої української антарктичної експедиції, поділився Інститут геофізики. Спочатку за роботу взялися вчені-хіміки, а потім — технологи компанії. Спільна праця науковців і виробничників дала позитивний результат: технологічним шляхом у виробничих умовах було отримано воду, склад якої аналогічний талій антарктичній воді.
— Наступним кроком компанії, — розповідає генеральний менеджер проекту ТМ «Столєтов» Сергій Комскій, — було створення напою на основі цієї «живої» води. Таким продуктом стала горілка «Столєтов». Чому «Столєтов»? А це від слова «століття». Стільки років, чаркуючись, люди одне одному щось добре бажають. Це стрижень нашого бренду. До речі, цей напій елітний — поки що лише для VІP-персон. Аудиторія наших споживачів обмежена. Новинка дуже зацікавила впливових споживачів із Західної Європи й Америки: 70 відсотків контрактів на поставку укладено саме з країнами цих регіонів. Виходить, Україна спроможна виробляти продукт, який має попит і на західному ринку. Це не може не радувати вітчизняного товаровиробника. Це престиж країни загалом. Сподіваюся, що слова «Будьмо здорові!» незабаром сприйматимуться за столом у буквальному розумінні цього слова. За поміркованого вживання, звичайно.