Щойно завершився VІІІ хоровий фестиваль «Золотоверхий Київ», що відзначається вдало вибраною програмою і майстерним виконанням, збирає повні зали професіоналів і любителів хорового співу.
Структура фесту така: протягом чотирьох днів — шість концертів, основна програма яких зосереджена навколо двох композиторів (духовної музики «старого» українського композитора і творів нашого сучасника). Такими постатями для VІІІ «Золотоверхого» стали Михайло Вербицький та Володимир Зубицький. Відзначимо, що духовні твори Вербицького вперше були так широко представлені слухачам. Спершу, в Будинку вчених, відбулася презентація компакт-диску та систематизованої нотної збірки композитора. Потім у Трапезній палаті Лаври звучала «Літургія» у виконанні антифонного хорового складу: Державної чоловічої хорової капели України ім. Ревуцького, камерного хору «Хрещатик», жіночого хору «Павана» та камерного хору «Київ»
Творчості Зубицького був присвячений заключний концерт фестивалю, на якому у виконанні хору «Київ» та студентського хору НПУ прозвучали прем’єри «Я люблю Господа», «Царю Небесний», і відомі твори — концерт «Гори мої» та кантата «Ярмарок». Серед прем’єр фестивалю — і відродження хоровою академічною капелою «Павана» першої української ораторії — «Дума про дівку-бранку» Вериківського.
Незабутні враження залишив виступ гостей — ансамблю «Руставі» (давньогрузинські церковні піснеспіви). Своєрідною ліричною серцевиною «Золотоверхого» стало виконання камерним хором «Кредо» «Демественної літургії» Гречанінова. Наймолодший з учасників фестивалю, колектив натхненно і професійно відкрив сторінку російської духовної класики. Отже, «Золотоверхий Київ» підтвердив свою репутацію провідного хорового фестивалю України, яскраво репрезентуючи національну хорову культуру й культуру інших країн.