Попит на полуницю цього року істотно перевищує пропозицію. Причина — недобір ягоди в південних областях унаслідок весняних заморозків, а також зростання попиту з боку населення і переробних підприємств на тлі практично цілковитої відсутності в країні професійних фермерів-виробників полуниці.
А справа прибуткова. За оцінками фахівців Проекту аграрного маркетингу, собівартість виробництва полуниці на богарі становить у середньому приблизно 1,0 —1,3 гривні за кілограм. На поливі й за умови застосування технології крапельного зрошення вона ще нижча. При цьому навіть без поливу можна одержувати близько 20—25 тонн продукції з кожного гектара. За ціни, що склалася цього року на полуницю, це відповідає виторгу обсягом не менш як 80 тисяч гривень з гектара і прибутку на рівні 60 тисяч. Прибутковість, приміром, гектара пшениці рідко перевищує 0,8—1,0 тисячі гривень.
А в південних регіонах виробники мають можливість за практично таких самих витрат заробляти набагато більше, пропонуючи на ринок ранню ягоду. Вона цінується в 3—4 рази вище тієї, котра продається в сезон масового збирання. Крім прибутку, виробництво у великих обсягах полуниці розв’язує соціальні проблеми села. Один гектар культури забезпечує зайнятість до 15 сезонних працівників, кожний з яких у середньому одержує 500—750 гривень на місяць.