Формування особистості, яка відповідає потребам суспільства, що розвивається, — основна мета сучасної вищої освіти. Але щоб навчати сучасного студента, необхідно знати, як формується особистість, як вона мислить. І хоча тісний зв’язок між психологією та педагогікою очевидний, інтенсивний розвиток науки потребує оновлення та реконструкції всієї системи вищої освіти, пошуку ефективних методів навчання. І студентська наука — один із них. Яскравим свідчення цього стали фінальні змагання Всеукраїнської студентської олімпіади з психології, які відбулися на базі Міжрегіональної Академії управління персоналом. У них брали участь 154 студенти із 69 вищих навчальних закладів України.
Олімпіаду проводили диференційовано для студентів медичних, психологічних, природничо-технічних, педагогічних, економічних та гуманітарних спеціальностей.
У змаганнях з психології серед гуманітаріїв перше місце виборов Віталій Ткач (Національна академія СБУ). Серед студентів з економічних спеціальностей кращі знання показала Ольга Бондаренко (Одеський державний економічний університет). А серед студентів природничо-технічних навчальних закладів перемогу здобув Андрій Галій (Автомобільно-дорожній інститут Донецького національного технічного університету). Призером серед медиків та медичних психологів стала Юлія Курдась (МАУП). А кращою серед майбутніх педагогів була Ірина Головата (Уманський педуніверситет імені П. Тичини). У змаганнях серед психологів перше місце посіла Анна Римаренко (МАУП).
Як зазначив голова журі олімпіади «Людина року-2003» за версією польського журналу «FORUM PSYCHOLOGCZNE» Валерій Бебик, з кожним роком зростає інтерес молоді до психологічної науки. «Щорічні студентські олімпіади, — сказав він, — як форма роботи зі студентською аудиторією, сприяють підвищенню якості підготовки майбутніх фахівців-психологів. І це для нас головне».
На знімку: голова журі олімпіади з психології В. Бебик (у центрі) та голова Комітету ВР з питань євроінтеграції Б. Тарасюк з лауреатами олімпіади.