Що радять фахівці споживачеві послуг швейних ательє
— Ви можете бути незадоволені цінами, але з цим нічого не зробиш, — каже головний спеціаліст Івано-Франківського обласного управління у справах захисту прав споживачів Марія Гордіца. — Швейні ательє приватизовані й самі встановлюють ціни на послуги. Як споживач, ви маєте право вибору — звернутися в те підприємство, котре вас найбільше влаштовує, зокрема й стосовно ціни.
Детально обговоріть із закрійником фасон. Коли буде зроблено зарисовку і остаточно визначено ціну, оформляйте квитанцію. В ній обов’язково має бути зазначено термін виконання замовлення. Якихось норм тут немає. Кожне ательє встановлює їх залежно від завантаження роботою. Правила дозволяють не одразу повністю, а частково розраховуватися за роботу — скористайтеся цим. Аби не потрапити до рук аферистів, зверніть увагу, чи є в підприємства свідоцтво про державну реєстрацію.
— Загалом на неякісні послуги швейних ательє скаржаться рідко, — стверджує Марія Гордіца. Минулого року — двічі. Молода недосвідчена швачка ненароком ножицями надрізала чоловічі штани і змушена була відшкодовувати їх вартість. Другий випадок — чоловік відмовився від пошитого костюма, буцімто він йому затісний, бо надто підкреслює його огрядну фігуру. Та здається, справа там була не так у пошитті, як у м’якій тканині. Але працівниці не оформили правильно квитанцію, не зробили зарисовку фасону, тож змушені були повернути клієнтові 350 гривень.