Анатолій Підберезний, підприємець — перевізник вантажів (Дніпропетровськ):
— Це — жахливо! Особисто мене, як надавача автопослуг, стрибок цін на пальне просто знищує. І жодні заздалегідь оплачені талони на бензин та дизпаливо не порятують.
Борис Жук, голова правління ВАТ «Вінницький автобусний парк»:
— Роботу підприємства паралізовано. У рейс виходить тільки половина машин. Навіть міжнародні маршрути стали збиткові — у Польщі літр дизельного палива коштує долар. Замість 350 тисяч гривень субвенції на перевезення пільгових категорій громадян підприємство цього року отримало 17 тисяч.
Андрій Валеріанов, таксист (Херсон):
— Аж ніяк! Мешкаю в мікрорайоні, де розташований нафтозавод. Тож пальне купую в будь-якому дворі — ціни стабільні.
Василь Турчин, начальник відділу технічної політики головного управління сільського господарства і продовольства Сумської облдержадміністрації:
— 15—17-відсоткове подорожчання — то ніж до горла селян. Це спричинило уповільнення темпів і спрощення технологій весняно-польових робіт. Як наслідок, Сумщина знову недобере тисячі й тисячі тонн зерна і технічних культур тощо.