Мабуть, багатьом з нас доводилося платити за чужі переговори, бо хуткі телефоністи «випадково» зарахували їх чомусь саме на ваш номер. Що робити, коли в квитанції про сплату послуг зв’язку значиться кругленька сума, на яку ви аж ніяк не розраховували?
Щоб перевірити правильність нарахованої суми, спочатку необхідно звернутися до підприємства зв’язку, абонентом якого ви є, для отримання довідки про телефонні розмови, що велися з вашого телефону протягом місяця. За вимогою абонента нарахована до сплати сума за надані послуги міжміського телефонного зв’язку має бути розшифрована із зазначенням назви (коду) міста, дати, часу, тривалості й вартості розмови. Також за вашим бажанням можуть подаватися відомості про номер телефону абонента, що викликався. Ці послуги платні. Якщо виявиться, що переговори за такими номерами з вашого телефону не велися (обов’язково запитайте всіх домашніх, особливо дітей, чи вони випадково не натискали клавіші 8-900... або інші після перегляду реклами), тоді зверніться зі скаргою до підприємства зв’язку. Зазначте дату, час, номер замовлення при розмові з повідомленням, в якому населеному пункті та з яким населеним пунктом було замовлено або проведено розмову, номер телефону, з якого замовлялася розмова та номер телефону, який викликався, або номер відділення зв’язку при розмові з повідомленням. За результатами розгляду скарги абонентам дається письмова відповідь за підписом керівника підприємства або іншої посадової особи. Якщо скаргу з приводу оплати послуг міжміського телефонного зв’язку визнано обгрунтованою, підприємство зв’язку здійснить перерахунок.
На жаль, як свідчить практика, обгрунтованими вони визнаються дедалі рідше. Якщо вам відмовлять —звертайтеся до суду, але пам’ятайте, що там необхідно буде довести, що ви праві, і витратити на це певний час.