У дельті Дунаю позавчора розпочалося будівництво глибоководного суднового ходу. Перші кубометри грунту з обмілини, що розділяє дунайське русло Бистре і Чорне море, підняв землесос, власником якого є німецька фірма «Josef Mobіus Bau Aktіengesellchaft», яка за результатами проведеного тендера стала генеральним підрядником будівництва. Виконання першочергових будівельно-монтажних робіт доручено українському держпідприємству «Дельта-лоцман». Згідно з планами, наприкінці серпня цього року довжина каналу становитиме 3,5 кілометра, ширина — 85 метрів, глибина — більш як 8 метрів, і по ньому підуть великотоннажні судна. Спорудження каналу розглядається як відродження судноплавства з Чорного моря та української частини Дунаю по трасі сьомого міжнародного транспортного коридору. Що забезпечить надійний зв’язок цією річкою країн Європи, Азії та Близького Сходу, сприятиме нарощуванню потужностей українських дунайських портів, поліпшенню соціально-економічної ситуації в Придунав’ї. Очікується, що нова водна траса даватиме нашій країні близько 50 мільйонів доларів прибутку щоріч.
Вибір редактора
Популярне за тиждень
-
1Оголошується набір до Молодіжної ради при Голові українського Парламенту 64
-
2Комітет з питань інтеграції України до ЄС: Польща розпочала головування в Раді ЄС 61
-
3Комітет з питань бюджету інформує про основні підсумки роботи за 2024 рік 60
-
4Тижневі освітянські та наукові новини від Комітету з питань освіти, науки та інновацій 58
-
5Найбільш важливі закони у гуманітарній та інформаційній сфері прийняті Верховною Радою ІХ скликання 46