Зважаючи на стратегічне значення Українського Придунав’я, важливу роль цього регіону в системі європейських транспортних коридорів та в розширенні з їх допомогою міжнародних зв’язків нашої країни, Кабінет Міністрів України затвердив Програму комплексного розвитку Українського Придунав’я на 2004—2010 роки.
Коментує народний депутат України Юрій КРУК:
— Маючи потужний економічний потенціал, передусім — транспортний, Придунав’я, в той же час, натикається на серйозні перепони в його реалізації і, по суті, перебуває, хоч як це парадоксально, в транспортно-комунікаційній ізольованості. Комітет Верховної Ради з питань будівництва, транспорту, житлово-комунального господарства і зв’язку спільно з Одеською обласною та відповідними районними держадміністраціями, меріями придунайських міст, фахівцями тамтешніх підприємств наполегливо працювали над тим, щоб привернути увагу уряду до проблем Придунав’я, докорінно змінити там становище, надати регіонові, так би мовити, другого дихання.
Щойно затверджена Програма й покликана зробити це. На її реалізацію за рахунок коштів держбюджету, інвестиційних та кредитних ресурсів передбачено спрямувати близько 2 мільярдів гривень. Серед найважливіших заходів — спорудження гігантського мосту через Дністровський лиман й випрямлення, в результаті, автомобільної дороги, що нині частково проходить територією Молдови, створення глибоководного каналу Дунай — Чорне море, поромного комплексу Ізмаїл — Тулча, будівництво парогазової теплоелектростанції в Ізмаїльському районі та низки суден різних модифікацій для УДП, ремонт і електрифікація залізничних колій у напрямку на Дунай, відновлення інфраструктури аеропортів в Ізмаїлі й Болграді тощо.
Одеса — Ізмаїл.