Найвищого за останні роки рівня якості послуг та їх оплати домоглися на підприємстві, котре забезпечує теплом 65 відсотків житлового фонду обласного центру.
До того ж уперше за багато років підприємство спромоглося здійснити не лише поточні, а й окремі капітальні ремонтні роботи. Отож опалювальний сезон, що днями завершується, тепловики вважають переломним після недавніх скрутних часів: відтепер справи підуть на краще! І секретів тут ніяких, запевняє директор підприємства Олександр Рововий, котрий «керує теплом» у місті протягом двох років.
— Сприяли цьому кошти, що надходили від споживачів. А споживача ми «купили» дуже просто — теплом і гарячою водою. За справу взялася молода, завзята, технічно грамотна й амбітна команда. Ризикнули розірвати коло: «тепла немає, бо за нього не платять, а не платять через те, що тепла немає». На кошти, що надходили, не кинулися євроремонтувати кабінети чи купувати престижні автомобілі. А все до копійки спрямували на забезпечення стабільної роботи тепломереж міста.
Тож зиму тепловики пережили без аварійних ситуацій. До речі, почули вдячні слова ще й від енергетиків — бо не вийшли, як торік, за межі відведених лімітів на електроспоживання.
Нині на часі в підприємства — впровадження в місті єдиної системи теплозабезпечення. За сприяння місцевої влади фахівці теплових відомств розробляють спеціальну програму, що передбачає одночасне забезпечення всіх мікрорайонів міста гарячою водою.
Херсон.