На саморобний плакат за спиною продавця «Товар дивіться очима» наша колега Анастасія Сироткіна натрапила на базарі поблизу станції метро «Шулявська» в Києві. З точки зору логіки — усе правильно. Проте, незалежно від бажання реалізатора чи власника палатки, ми маємо право дивитись очима, мацати руками, слухати вухами, нюхати носом, якщо це допоможе нам зробити правильний вибір у разі покупки. А от на що справді варто подивитися, то це на сертифікати якості керамічних виробів — чи дозволено їх використовувати для харчових продуктів. Тож, роблячи покупку, треба ще й думати головою.
Київ
55
Вибір редактора
Популярне за тиждень
-
1Необхідно наблизити національну практику проведення дисциплінарних проваджень до практики і принципів належного урядування ЄС та досвіду міжнародних організацій 96
-
2Олександр Мережко: Ратифікація Договору про дружбу та співробітництво між Україною та Албанією посилює діалог між нашими країнами на найвищому рівні 93
-
31 грудня — річниця референдуму про незалежність України 75
-
4Комітет з питань економічного розвитку провів круглий стіл, присвячений реформі індустріальних парків 74
-
5Українські аграрії уже засіяли 98% прогнозованих площ озимими культурами 71