На саморобний плакат за спиною продавця «Товар дивіться очима» наша колега Анастасія Сироткіна натрапила на базарі поблизу станції метро «Шулявська» в Києві. З точки зору логіки — усе правильно. Проте, незалежно від бажання реалізатора чи власника палатки, ми маємо право дивитись очима, мацати руками, слухати вухами, нюхати носом, якщо це допоможе нам зробити правильний вибір у разі покупки. А от на що справді варто подивитися, то це на сертифікати якості керамічних виробів — чи дозволено їх використовувати для харчових продуктів. Тож, роблячи покупку, треба ще й думати головою.
Київ
55
Вибір редактора
Популярне за тиждень
-
1День відповідальності людини 90
-
2Іванна КЛИМПУШ-ЦИНЦАДЗЕ: Гаряча війна йде на теренах України, але гібридна війна вже йде на теренах усієї Європи 84
-
3Українські аграрії намолотили 57,2 млн тонн зернових та олійних культур, — Комітет з питань аграрної та земельної політики 79
-
4Дмитро СОЛОМЧУК: Попри атаки росії експорт української агропродукції не припиняється 76
-
5Комітет з питань організації державної влади провів засідання круглого столу на тему: «Демократія. Доброчесність. Євроінтеграція (на прикладі Фастівської міської територіальної громади)» 54