Дитячих садків у нас більше немає. Замість них — дошкільні навчальні заклади. Це означає принципову зміну підходів до виховання малят. Під тиском вимог часу починати навчання доводиться дедалі раніше. Чинна модель реформи освіти передбачає навчання дітей ще до школи.
Одна з основних проблем — кадрова. Йдеться, за висловом начальника столичного управління освіти Бориса Жебровського, про «гостру не тільки кількісну, а й якісну» нестачу. Ентузіазму і любові до дітей уже недостатньо, багатьом вихователям необхідно переучуватися.
Застосування нових технологій у дошкільній освіті — справа складна. Крім суто матеріальних проблем (навіть у столиці, де більш як шістсот дитсадків, комп’ютерний клас і відповідні методики навчання наявні лише в одному), є і побоювання за здоров’я малюків. Чимало фахівців зазначають, що інтенсивне навчання в ранньому віці може негативно вплинути на організм дитини загалом, зір та психіку — зокрема.
Коли ми хочемо, щоб майбутнє покоління українців відповідало вимогам нового часу, ми зобов’язані для його навчання використовувати всі можливості. Не забуваючи при цьому про те, що здоров’я дітей — це, напевно, основне надбання нації. Вивчаючи вплив нових технологій (тих самих комп’ютерів) на здоров’я малюків і зважаючи на негативні наслідки, намагатися або унеможливити їх, або звести до мінімуму.