Світовий досвід свідчить, що успішно розвантажити від заторів вулиці великих міст можна лише за допомогою підземних тунелів. Вони стали звичайним явищем у Франції, Німеччині, Швейцарії, інших країнах.
Таку сторінку відкриває і Київ.
На розширеній колегії Київміськдержадміністрації провідні фахівці обговорили перспективи будівництва транспортних тунелів у місті.
Найперше передбачається спорудити підземний перехід через Поділ від вулиці Чорновола попід Дніпром до бульвару Перова, що розвантажить значну частину авторуху з правого берега на лівий.
Давно очікує розвантаження бульвар Шевченка. Тут передбачається прокласти підземний тунель від площі Перемоги до вулиці Басейної, а тунель попід Дніпром з лівого берега, що виходитиме на площу Перемоги, з’єднає магістральні потоки на Житомир і Чернігів.
«Це лише початок грандіозних планів будівництва тунельних розв’язок у Києві, — сказав міський голова Олександр Омельченко, — здійснення яких не за хмарами, а реальність завтрашнього дня».