Скориставшись рекламним каталогом у жовтні минулого року, я замовив електросоковижималку «Джюс Кінг» вартістю 90 гривень. У рекламній брошурці мене запевняли, що я нічим не ризикую, обіцяли гарантійний термін обслуговування, а в разі покупки товару дорожчого за 50 гривень, обіцяли в подарунок фотоапарат. Наприкінці листопада я отримав посилку. Окрім вказаної ціни довелося віддати ще майже п’ять гривень за перерахунок суми ПП «Верон».
Настала радісна мить відкривання пакунка. Спершу «потішив» фотоапарат, точніше — лише пластиковий корпус від нього. Не довелося ввімкнути й соковижималку — вона виявилася бракованою. Наступного дня відіслав «обновку» з повідомленням назад, виклавши ще 8,5 гривні. У «Вероні» мою посилку отримали (є позначка в повідомленні). Я просив фірму повернути мені витрачені гроші, як це обіцялося в гарантії. Однак відповіді не було. Через два тижні я ще раз звернувся до представників приватного підприємства із своєю вимогою. Знову тиша. А третій мій лист повернувся з позначкою: «Адресат вибув». Тепер я — і без грошей, і без соковижималки.
Придніпровське
Нікопольського району