Як ми вже повідомляли, позавчора в столиці відбулася ділова розмова працівників Київради, КМДА, керівників транспортних підприємств міста з журналістами на тему «Скільки коштуватиме проїзд у метрополітені та наземному транспорті?»
Вдатися до непопулярного рішення — підвищення тарифів на проїзд, як заявляли в один голос представники влади і керівники підприємств, яких, до речі, одностайно підтримують профспілкові лідери, змушує життя: зароблених коштів ледь вистачає на заробітну плату, а на вcе інше їх бракує. Заступник голови КМДА, начальник головного фінансового управління КМДА Віктор Падалка, начальник ГУ з питань цінової політики КМДА Василь Яструбинський, начальник КП «Київський метрополітен» Микола Шавловський, генеральний директор КП «Київпастранс» Микола Ламбуцький та інші наводили чимало цифр і фактів на підтвердження зазначеного.
— Якщо і далі такими темпами оновлюватимемо вагонний парк, — зауважив Микола Шавловський, — то в 2010 році 256 вагонів (а це майже половина нинішньої кількості) будуть непридатні для експлуатації...
З деякими зауваженнями Антимонопольного комітету можновладці погоджуються, але відступати немає куди: тарифи необхідно підвищувати.
Чиновники оголосили, що невдовзі проїзд у Київському метрополітені та в наземному транспорті коштуватиме 80 копійок.
Р. S. А тим часом у Кіровограді, як повідомляє наш власний кореспондент Олег Бондар, вартість проїзду в маршрутних таксі поки що не підвищуватимуть. Не зросли тарифи на проїзд і в Харківському метрополітені, стверджує наш власкор Микола Косий.