Нещодавно, спускаючися на авто оновленою дорогою з Солом’янки на вулицю Грінченка, не впізнав колишнього розбитого крутосхилу, який не кожен водій наважувався долати, повертаючися з околиці до центру Києва. Новозбудованим спуском любо-дорого було їхати. В салоні не трясло і не підкидало. Подумалося: виходить, можемо!
І справді можемо. Розповідаючи на брифінгу представникам ЗМІ про роботу колективу комунальної корпорації «Київавтодор» у минулому році, генеральний директор Володимир Жуков навів багато цифр і фактів. Зокрема, зауважив він, корпорація, до складу якої входять 22 підприємства, виконала робіт на 225,5 млн. грн. Чимало, оскільки доглядає вона понад 1,5 тис. км шляхів і 4 тис. км мереж зовнішнього освітлення, 156 мостів і шляхопроводів, 212 підземних пішоходних переходів і навіть понад 700 км зливної каналізації, більш як 50 громадських санітарно-гігієнічних пунктів та інші споруди зовнішнього благоустрою.
У поточному році роботу в цьому напрямі вдосконалюватимуть. Лише на утримання столичних автодоріг бюджетом передбачено понад 68 мільйонів гривень, це на півмільйона більше, ніж торік. А в найближчі 1,5 року, приміром, у місті збудують 34 підземні та наземні пішоходні переходи.