Фірма, де я працюю, мала переказати мені близько 300 гривень. Для початку спробував одержати в банкоматі 200 гривень. Але автомат «відповів», що операція неможлива через брак коштів. З тієї ж причини не зміг зняти і сотні. Спробував повторити маневри через деякий час — результат той самий. Забив на сполох: звернувся за місцем роботи та у філію банку, куди перевели зарплату. З’ясувалося, гроші з мого рахунку знято. Я попросив провести розслідування. Згідно з банківськими документами, в них жодних збоїв не було, суму нібито видано 20-гривневими купюрами. Але ніяких грошей я не отримував, і невідомо, хто мені їх тепер виплатить. Звернутися до суду через 300 гривень — собі дорожче.
Гадаю, причина того, що сталося, — моя безтурботність. Треба було, перш ніж натискати кнопку «Зняти», поцікавитися, що є на рахунку. З банком не посперечаєшся. Не доведеш, що навіть найдосконаліше обладнання не захищене від збоїв чи шахраїв. Для виявлення таких помилок потрібна незалежна перевірка. А робити її нема кому.
Л. Н.
Донецьк.