Малюк підійшов до Діда Мороза, взяв його за руку: «Дідусь, а подарунки ти даєш?»

Улюбленець дітвори ожив, став весело танцювати. А за мить у руках хлопчика з’явився казковий герой у шоколаді. Дитина не встигла подякувати, як біля неї заспівала... ялинка, засвітилися вогні.
Ці чудеса відбуваються не в дитсадку, не в школі і не в палаці культури. Щира гостинність вас очікує у відомому агентстві «Кий Авіа». І не тільки в передноворічні дні. Клієнти тут давно нічому не дивуються: ані якісному високопрофесійному обслуговуванню, ані рідкісній привітності прийому (чай, кава, свіжі газети, повна інформація про послуги, комфорт).
У столиці, на жаль, не так багато місць, куди хочеться прийти знову й знову. Офіси структурного підрозділу з продажу авіаквитків концерну «Кий Авіа» — саме такі місця. У Києві їх 14, у країні — 109.
За десять років роботи на ринку «Кий Авіа» налагодив ділові зв’язки з міжнародними та вітчизняними авіаперевізниками. Агентство готове продати авіаквиток у будь-яку точку світу (за умови наявності аеропорту, додають з посмішкою керівники). Успішно працює «експрес-доставка».
— «Кий Авіа» сьогодні — це і бронювання готельних номерів (хочете — поруч з Ейфелевою вежею, хочете — біля Букінгемського палацу), — розповідає перший заступник генерального директора продажів Тетяна Булана. — Це організація бізнес-рейсів, туристичні послуги, медичне страхування, реалізація залізничних квитків, вантажні перевезення.
— Йти назустріч побажанням клієнтів — ось наше завдання, — ділиться секретом успішної роботи директор з маркетингу Олена Корчинська. — Ми пропонуємо широкий вибір послуг. Готові летіти з пересадками й оселитися в скромному готелі — будь ласка. Є можливість заплатити за прямий рейс, жити в п’ятизірковому готелі — немає проблем. Ви тільки скажіть — варіанти підшукають професіонали. Це підтверджують 200 тисяч клієнтів, які користуються послугами агентства щорічно. А ще дюжина закордонних та українських авіакомпаній, котрі визнавали «Кий Авіа» останніми роками кращим агентом з продаж авіаперевезень у нашій країні. За іншими напрямами агентство теж серед лідерів.
А пояснюється все повагою до клієнта. Його тут чекають, йому тут раді, за нього тут борються. Він постать першорядна. Свідчення тому — те хлопча в оточенні комп’ютеризованих Діда Мороза та ялинки. Вже сьогодні «Кий Авіа» готує для себе завтрашнього клієнта. Запам’ятавши, як його обслуговували, через десять років він переступить поріг офісу «Кий Авіа» як постійний клієнт. А сьогодні він літає з батьками, котрі користуються пільгами (як постійні клієнти) і беруть участь у розіграші безплатних авіаквитків (переможця визначають щомісяця на сайті WWW. KІYAVІA. COM).
Тут завжди панує сімейна ідилія — працівники люб’язні, компетентні, кмітливі. А вчать їх цьому у власній школі з підготовки кадрів (керівник — Марія Філь).
— Вимоги до кандидатів жорсткі, — зазначає Олена КорЧинська. — Знання іноземних мов ще не гарантує одержання роботи. Претендент повинен мати аналітичний розум і бути максимально комунікабельним.
Ну, а прикладом для всіх, — каже Тетяна Булана, — служить засновник нашого підприємства і концерну президент Володимир Шпак. Адже становлення агентства проходило у дуже складний період. Завдяки його далекоглядності та професіоналізму нам удалося не тільки вижити, а й стати найуспішнішим в Україні підприємством у сфері продажу авіаційних перевезень. А те, що сьогодні пасажирів буде цікавити комплекс послуг, наш президент передбачив багато років тому. Тому були створені власні туристичні агентства, страхова компанія, підприємство з перевезення вантажів і агентство з продажу залізничних квитків. Ці підприємства з метою надання комплексного продукту на ринку й об’єдналися цього року в концерн «Кий Авіа».
Крім того, у «Кий Авіа» ефективно діє соціальна програма: оздоровлення співробітників та їхніх дітей, турбота про пенсіонерів і ветеранів, позички, житло та інші блага.
Чи може в такому колективі хтось не поважати клієнта, а, отже, і себе?!
А до чого прагне «Кий Авіа»? Забезпечити клієнтам максимальні зручності та комфорт, а для цього якнайбільше розширити мережу, запровадити нові послуги. Ноу-хау в «Кий Авіа» багато. А ідей ще більше.
— У переддень нового 2004 року, — каже Тетяна Булана, — я бажаю всім нашим потенційним клієнтам, їхнім рідним та близьким успіхів, радості, тепла та любові. Хай удача сприяє їхнім справам, а Новий рік буде щасливий і світлий.
...На виході з офісу «Кий Авіа» розмовляли він і вона.
— Не даремно ми їхали саме сюди. Квитки купили, готель забронювали.
— І кава в них смачна...
Сергій ДЕМСЬКИЙ, Іван ІЛЛЯШ.