Віднині одесити знають це достеменно. Облуправління у справах захисту прав споживачів випустило посібник, в якому все докладно описано. Так, якщо температура повітря у помешканні 18—12 градусів, оплата знижується на п’ять відсотків, а від 12 до 5 градусів — на десять відсотків. Подано розрахунки й щодо гарячої води. Якщо її температура не дотягує до 45 градусів, споживач сплачує тільки 70 відсотків від повного тарифу. Коли температура води нижча за 40 градусів, споживач за її підігрів може взагалі не платити.
Одесити, отримавши такий посібник (до речі, юридично обгрунтований), тепер мізкують, як застосувати його на практиці. Для цього споживачам необхідно укласти угоду з ДЄЗом (дирекцією єдиного замовника), бо саме ця організація є посередником між споживачем і виконавцем комунальних послуг. У разі порушень під час надання комунальних послуг, споживач і представник
ДЄЗу мають скласти відповідний акт, адресований виконавцеві. Якщо останній цей документ проігнорує, проблему доведеться вирішувати в суді. Чи ж у кожного стане сил і часу? Хоча б десяток-другий знайшлося таких, які, хай і через суд, показали б, що із здирництвом боротися таки можна.
Одеса.