Загальний обсяг інвестицій національного оператора мобільного зв’язку «Київстар Дж. Ес. Ем.» за шість років роботи на ринку України становить 500 млн. доларів. Про це повідомив на прес-конференції, присвяченій шостому дню народження компанії, її президент Ігор Литовченко. Отже, «Київстар» є одним з найбільших інфраструктурних інвесторів України.
Сьогодні стільникова мережа компанії «Київстар Дж. Ес. Ем.» розгорнута у всіх обласних центрах і в більш як 500 містах і селищах міського типу України, а також у 11 700 селах. Зв’язок від «Київстар» доступний на 70 відсотках території України, де проживає понад 80 відсотків населення країни. Це не кажучи вже про те, що абоненти компанії можуть користуватися доступними послугами міжнародного роумінгу в 107 країнах світу на п’ятьох континентах земної кулі, перебуваючи у мережах 223 операторів.
Ігор Литовченко також повідомив, що сьогодні компанія — одна із найбільш капіталізованих в Україні. Її статутний фонд цілком виплачений і становить 121 млн. доларів. За результатами фінансової діяльності за ІІІ квартал нинішнього року, динаміка прибутковості компанії найвища на ринку мобільного зв’язку в Україні. Доход компанії за дев’ять місяців становить 258 млн. доларів, що на 9 млн. більше, ніж за весь минулий рік! Чистий прибуток становить 63 млн. доларів, що також еквівалентно розміру прибутку, отриманого за весь 2002 рік.
Залучення додаткових коштів шляхом випуску корпоративних єврооблігацій на загальну суму 160 млн. доларів стало важливим інноваційним кроком для подальшого розвитку компанії. За словами віце-президента компанії Тронда Мо, гарні показники позитивно позначилися на поліпшенні рейтингів корпоративних облігацій «Київстар Дж. Ес. Ем.». Нещодавно провідне рейтингове агентство Standard & Poors підвищило довгостроковий рейтинг корпоративних єврооблігацій компанії з оцінки «В — (перспектива: позитивно)» до вищої — «В (перспектива: стабільно)».
На думку кредитного аналітика Standard & Рооr’s Майкла О’брайена, підвищення рейтингу відбиває утримувані «Київстаром» сильні ринкові позиції і високі показники рентабельності, а також зростання потоку коштів від операційної діяльності завдяки динамічному розвитку українського ринку телефонного зв’язку. Крім того, представник агентства вважає, що розвиток компанії стимулюватимуть і недавні зміни в нормативно-правовій базі, що дозволяють упровадження системи надання послуг, за якої вхідні дзвінки на мобільний телефон завжди оплачує той, хто телефонує. Це має привести до збільшення абонентської бази й обсягу трафіку стільникових операторів. І, відповідно, сприяти подальшому зростанню виторгу.
За всіх своїх значних фінансових успіхів «Київстар» не забуває і про свою соціальну роль. Компанія постійно розвиває й удосконалює власні благодійні програми. Не дуже давно вона разом з одним зі своїх найбільших дилерів, компанією «SV COM», надала кілька десятків мобільних телефонів зі стартовими пакетами «ACE&BASE» українським спортсменам-параолімпійцям. Аналогічна підтримка була також надана медикам декількох бригад дитячої невідкладної допомоги столиці і співробітникам відділу кардиотрансплантології Інституту хірургії і трансплантології АМН. Можна згадати й акцію «Добрий дзвінок», коли майже 73 тисячі гривень, виручені від дзвінків на спеціальний номер 910, було перераховано на ремонт реанімаційного відділення дитячої лікарні «Охмадит». «Київстар» здійснює також програму видачі іменних стипендій «Київстар Дж. Ес. Ем.» кращим студентам — майбутнім телекомунікаційним фахівцям, що навчаються у провідних технічних вузах країни.