Нещодавно у меблевому салоні придбали з дружиною кухонний гарнітур. Оскільки власного автомобіля не маємо, домовилися з продавцем про його доставку до нашої квартири за два дні. У зазначений час покупку нам не доставили. Коли звернулися до магазину, там відповіли, що приїздили, але на дві години пізніше. За повторну доставку вимагають додаткову платню. Чи правомірно це?
Подружжя ВАТЕНКІВ.
м. Сміла Черкаської області.
Відповідно до п. 25 Правил продажу непродовольчих товарів, затверджених наказом Міністерства зовнішніх економічних зв’язків і торгівлі України від 27.05.96 № 294, продавець доставляє технічно складні та великогабаритні товари додому покупцеві за окрему платню, якщо вартість доставки не входить до ціни товарів. Доставлені покупцеві додому товари приймаються ним згідно з даними, зазначеними в товарному чеку. Доставка товарів додому покупцеві оформляється замовленням — квитанцією або іншим документом із зазначенням найменування магазину, прізвища покупця, його адреси, дати оформлення замовлення, назви товару, артикулу, кількості предметів, видів і вартості послуг та терміну виконання. Доставка товарів має бути здійснена протягом п’яти днів з моменту оформлення покупки.
Якщо меблі не було доставлено через відсутність покупця вдома в обумовлений час, повторна доставка здійснюється протягом п’яти днів після додаткової оплати покупцем її вартості. Якщо доставку не було здійснено з вини продавця, повторна провадиться протягом такого само терміну, але вже за власний кошт продавця.
Тож не платіть жодної копійки.
Наталія ХОМЕНКО.