Минулих понеділка та вівторка електротранспорт у Запоріжжі більше простоював, аніж працював. Причина банальна — комунальне підприємство «Запоріжелектротранс» вже заборгувало енергетикам майже 23 мільйони гривень і ВАТ «Запоріжобленерго» нагадувало про це своїм давнім боржникам обмеженням постачання електроенергії. Два дні 130 трамваїв та 70 тролейбусів, які вранці виходили на свої маршрути, на кілька годин завмирали на знеструмлених лініях.
Запорізькі електротранспортники обслуговують 286 тисяч пільговиків, а витрати підприємства на їх перевезення державні дотації погашають лише на 25 відсотків. Міська влада намагається стабілізувати роботу «Запоріжелектротрансу», але... Для цього, на думку начальника управління транспорту та зв’язку міськради Олексія Ловчікова, передусім треба змінити наявні тарифи на електроенергію для електротранспортників, надавши їм пільги, які отримали окремі промислові підприємства. Одне слово, проблему слід вирішувати насамперед на державному рівні.
У середу електротранспорт у Запоріжжі відновив свою роботу за звичним графіком. Та чи надовго? Керівництво КП «Запоріжелектротранс» зобов’язалося сплатити енергетикам до кінця жовтня 200 тисяч гривень, а в листопаді та грудні — відповідно 60 та 80 відсотків вартості спожитої електроенергії. От тільки незрозуміло, на що сподіваються електротранспортники. Щомісяця їхнє підприємство заробляє лише один мільйон 300 тисяч гривень, а цього не вистачає навіть на зарплату персоналу.
Запоріжжя.