Депутати Запорізької міськради звернулися до Президента, парламенту та уряду України з проханням передбачити в держбюджеті на майбутній рік 90 мільйонів гривень капіталовкладень на будівництво нової автомагістралі через Дніпро.
Навантаження греблі Дніпрогесу, а також мостів, які з’єднують правий та лівий береги Дніпра, майже в 2,5 разу перевищує всі припустимі норми. Все це постійно створює реальну загрозу і транспортної, і екологічної небезпеки.
Верховною Радою схвалено фінансування будівництва в Запоріжжі нової автомагістралі через Дніпро. На її проектування постановою Кабінету Міністрів передбачено надати цього року 14 мільйонів гривень. Поки що із них до Запоріжжя надійшло 9,2 мільйона.
Нова автомагістраль проляже через Хортицю і займе на ній майже 99 гектарів. Обраний варіант влаштовує не всіх запоріжців, але саме його схвалили депутати міськради на своїй черговій сесії, яка відбулася минулого тижня. Прибічники зведення мостів і прокладання автомагістралі через національний заповідник «Хортиця» вважають, що цей варіант найефективніший з точки зору вартості будівництва та забезпечення оптимальної транспортної схеми міста. Сьогодні в акваторії Дніпра поблизу Хортиці і на самому острові розгорнулися археологічні, інженерно-геодезичні та геологічні дослідження. Проектні роботи вже виконано на 1,8 мільйона гривень. У жовтні плановано освоїти ще 4,8 мільйона. До кінця року всі кошти, які передбачені постановою уряду, буде використано за призначенням.
Саме будівництво мостів та нової автомагістралі заплановано розпочати в наступному році, але воно, звісно, неможливе без фінансової підтримки держбюджету. Про це й нагадують у своєму зверненні депутати Запорізької міськради. Лише за 9 минулих місяців із регіону до державної скарбниці надійшло 912,4 мільйона гривень, що майже на 12 відсотків більше, ніж за відповідний період минулого року.
 
Запорізька область.