Фахівці однієї з лабораторій Інституту філології Київського національного університету імені Тараса Шевченка дійшли висновку: для розуміння матеріалу в шкільних підручниках потрібен докторський ступінь. Так розпочалося чергове засідання телепрес-клубу на тему кількості і якості шкільних посібників в Україні. До розмови було запрошено начальника Департаменту середньої освіти та науки України Павла Полянського, а також учителів, учнів.
Якщо раніше багато говорили про те, що підручників бракує, то останнім часом гостро постала проблема якості. Чи не найбільше суперечок точиться навколо посібника з біології, написаного професорами медичних вузів. Схоже, вони вважають усіх сучасних шестикласників вундеркіндами. Інші джерела знань не кращі.
Турбує освітян і те, що програми вступу до вузів часто нехтують шкільну. Додають клопоту і популярні нині так звані готові домашні завдання, які зводять до мінімуму інтелектуальний розвиток дітей.
Проблем багато, а визнання їх — лише перший крок до розв’язання. Як один з варіантів було запропоновано залучати більше викладачів-практиків до створення підручників. А поки що учні гризтимуть граніт науки всухом’ятку.