Як інженер я зв’язаний із транспортом більш як шістдесят років, і мені боляче усвідомлювати, що, крім «Укрзалізниці», жодні інші види транспорту нікого у нас не цікавлять. І навіть коли заговорили про зведення вантового залізнично-автомобільного моста через Дніпро, виявилося, що питання не погоджено з керівництвом міста.
Але важливо інше: проблема пасажирських перевезень гостро потребує втручання науково-технічного прогресу. Тому я і пропоную впровадити в життя Києва підвісну і підземну монорейкові системи. У такий спосіб можна зняти недоліки одноповерховості наземного транспорту, що перенасичують автошляхи міста. Останніми роками Київ переповнили легковий транспорт і мікроавтобуси, назріла необхідність введення триповерхового швидкісного пасажирського транспорту із застосуванням монорейкових систем. До речі, для створення дослідно-експлуатаційної ділянки монорейкових систем потрібно 20 мільйонів гривень, які окупляться протягом трьох років. Тоді й можна буде довести справжню цінність для міст України цього нового виду транспорту.
Євген ПОПОВ, винахідник, академік Української академії оригінальних ідей.