Чи достатньою мірою законодавство забезпечує діяльність суднобудівної галузі? Яка роль в її розвитку належить спеціальним економічним зонам? Ці питання обговорювали вчора в Херсоні під час виїзного засідання Комітету Верховної Ради з питань економічної політики, управління народним господарством, власності та інвестицій.

На зразок Миколаєва (де зосереджено 50 відсотків суднобудівної галузі України) в Херсоні доцільно створити спеціальну економічну територію — з відповідними умовами та пільгами, що має відродити суднобудування. Про це йшлося під час обговорення проблем корабелів напередодні засідання з представниками галузевих відомств та керівниками заводів.

— Суднобудівна галузь здатна вийти на рівень провідної в економіці держави, але без вдосконалення законодавчих умов цього не досягти, — зазначив перший заступник голови Комітету з питань економічної політики Володимир Демьохін. — Від розвитку галузі залежить, який шлях обрати: бути повноправними учасниками світового ринку чи залишатися постачальником для іноземних судноплавних компаній «людського матеріалу».