Днями ЗАТ «Страхова компанія Кредо-Класік» сплатила ВАТ «Укртранслізинг» 1,5 мільйона доларів відшкодування за літак Ан-140, який зазнав катастрофи наприкінці минулого року поблизу міста Ісфахан в Ірані. Це лише перший транш, а до кінця року страховики цієї компанії мають намір виконати всі зобов’язання за страховим полісом у розмірі 8,4 мільйона доларів. Іще 762 тисячі доларів одержать як компенсацію сім’ї загиблих пасажирів.
Факт, скажемо відверто, гідний уваги з усіх точок зору. Нагадаю, на борту трагічного Ан-140 компанії «Аероміст-Харків» перебували українські та російські авіабудівники, що летіли на церемонію випробування другого серійного літака Іран-140 — аналога Ан-140. Літак і пасажири були застраховані компанією «Авіоніка» і перестраховані — «Ингосстрахом» (Росія). Але невдовзі з’ясувалося, що СК «Авіоніка» не має достатніх активів для закриття страхового полісу, і після відповідних домовленостей усі зобов’язання з виплати страхових відшкодувань узяла на себе українська страхова компанія «Кредо-Класік», яка досить успішно працює на українському страховому ринку в парі з «Ингосстрахом».
Результат виявився вражаючим. Усі формальності за зобов’язаннями перед власником літака — «Укртранслізингом» і сім’ями загиблих пасажирів (вони одержать по 20 тисяч доларів) владнали протягом дев’яти місяців, тим часом як, за словами президента ЗАТ «СК «Кредо-Класік» Юрія Єфімова, на це потрібно зазвичай чотири-п’ять років. На гроші страховиків у Харкові будуватимуть нові літаки — життя триває.