У ще не такі й далекі радянські часи Кременчук входив до когорти загальносоюзних індустріальних велетнів й у місті цим пишалися. А той факт, що єдино до обласного бюджету кременчужани «піднімали» понад дві третини надходжень, дозволяв їм звисока дивитися і на Полтаву. Так було...
— Може, воно й на краще, що часи глобалізації залишилися в минулому, — розмірковує міський голова Кременчука Микола Глухов. — Та ми, як і раніше, маємо потужний промисловий потенціал, зрештою, це база, з якої живе двохсоттисячне місто. І можна напевне стверджувати, що в нових умовах господарювання знайшли себе або відродилися АТ «Укртатнафта», «Креммаш», сталеливарний завод, завод технічного вуглецю, концерн «Крюківський вагонний завод», ХК «АвтоКрАЗ», ВАТ «Кременчуцький колісний завод».
На думку голови правління — директора ВАТ «Кременчуцький колісний завод» Геннадія Леготкіна, їх продукція бігає по всій планеті, й саме в цьому формула успіху підприємства. — З відомих причин нам не під силу тягатися з визнаними авторитетами й законодавцями мод у світовій галузі, та свою нішу в ній ми зайняли і тримаємося досить упевнено. Яскраве підтвердження цьому — скупа статистика. Нині виробнича потужність заводу становить 6,5 мільйона штук коліс та ободів за рік більш як 155 модифікацій. Багато це чи мало й порівняти складно, бо на вітчизняних теренах вони єдині, хто проектує й виготовляє колеса до легкових та вантажних автомобілів, автобусів, тракторів, комбайнів та іншої сільськогосподарської техніки. Вироби з кременчуцькою маркою залюбки купляють у 20 країнах близького й далекого зарубіжжя, що каже саме за себе. Тепер тут активно освоюють і якісно виконують німецьке замовлення, розширюють обсяги поставок до Росії, Білорусі, Угорщини, Данії, Франції, Австралії. Доречно зазначити, що 70 відсотків продукції експортується саме за кордон. Новинками сезону 2003 року — колеса до легковиків DAEWOO, OPEL та Skoda-Oktavіa, популярних ВАЗ-2110, ГАЗ-3110, автопричепів. Головний пріоритет заводу — якість продукції. Саме це дає змогу підприємству триматися на вітчизняному і світовому ринках, що, погодьтеся, зробити не так і просто.
 
Полтавська область.