Акціонерне страхове товариство «Вексель» (АСТ) запроваджує систему оперативного сервісного обслуговування громадян, які застрахували в компанії своє житло.
Такий нетрадиційний вид сервісу на додачу до страхових полісів — квартирний асистанс, можна тільки вітати, бо, по суті, на ринок житлово-комунальних послуг виходить ще один «гравець», створюючи конкуренцію жеківським слюсарям та електрикам. Адже підрядник АСТ береться за усування будь-яких комунальних аварій: від водопостачання та електрозабезпечення — до поламок замків дверей та вікон.
За словами генерального директора АСТ «Вексель» Василя Фурмана, програма квартирного асистансу діятиме вже на початку літа: у сезон відпусток починається період активного страхування житла.
Страхувальнику, тобто клієнту страхової компанії, для усунення тієї чи тієї поломки достатньо буде викликати ремонтну бригаду через компанію оператора, рахунок за послуги якої сплатить АСТ «Вексель».