Лише за три місяці після ухвалення Програми перспективного розвитку транспортно-дорожнього комплексу Луганщини на найближчі п’ять років уже досягнуто конкретних результатів. Зокрема, вдалося зробити великий прорив у розв’язанні проблеми заборгованості із заробітної плати, пенсійних та інших виплат на підприємствах залізничного транспорту і «Луганських авіалініях», налагоджено контроль за ефективністю використання залізничного транспорту. Попаснянський вагоноремонтний завод з початку року відремонтував 1125 вантажних вагонів, а економісти закінчили роботу над складанням кошторису на електрифікацію залізничної ділянки Дебальцеве—Комунарськ. На адресу Укрзалізниці уже надійшло клопотання про виділення на ці роботи в поточному році трьох мільйонів гривень.
На думку начальника управління транспорту і зв’язку облдержадміністрації Віктора Шкутя, труднощами в реалізації програми є небажання міських і районних рад взяти на свій баланс відомче житло Донецької залізниці, нерозв’язання питань компенсації збитків транспортних підприємств від перевезень пільгових категорій громадян, а також погашення боргів вугільних підприємств за залізничні перевезення. Однак цих проблем на рівні регіону не розв’язати.