Саме ці принципи стали фундаментом успішної діяльності всесвітньо відомої компанії «Проктер енд Гембл», продукцією якої користуються сотні мільйонів людей. Не стали винятком і українці, яким з 1993 року доступні і знайомі торгові марки «Аріель», «Тайд», «Бленд-а-мед», «Комет» та інші засоби гігієни. Загалом на українському ринку представлено 21 торгову марку.
За словами віце-президента компанії «Проктер енд Гембл» по Східній Європі Даніели Рікарді, довіру українських споживачів до продукції вдалося завоювати завдяки поєднанню найвищої якості, розвиненої системи наукових досліджень та постійного прагнення прислуховуватися до думки клієнтів.
За останні два роки компанія сплатила до держбюджету податків на 40 мільйонів доларів, а обсяг інвестицій становив понад 150 мільйонів доларів. Утім, в Україні не лише реалізують продукцію, а й розвивають виробничі потужності. З моменту придбання у 1997 році заводу з випуску гігієнічної продукції у Борисполі було подвоєно суму інвестицій у його розвиток.
«Проктер енд Гембл» активно займається і благодійністю. За шість років співпраці з Фондом «Україна—дітям» та Міністерством охорони здоров’я лише дитячим медичним закладам надали благодійну допомогу на більш ніж 700 тисяч доларів. Останній за рахунком подарунок — медичне обладнання для Центру кардіохірургії немовлят Київського науково-практичного медичного центру дитячої кардіології та кардіохірургії.