На «Росинці» — відомому заводі безалкогольних напоїв — подія: введено нову цілком комп’ютеризовану лінію. Вона видаватиме за годину 15 тисяч пляшок смачних напоїв. А їх стільки видів, що й не перелічити: від мінеральної води «Софія Київська» до «Мультифрукта» з набором основних вітамінів, «Росинки—лимона» і до «Caprі Soппe» з вмістом натурального соку.
Нині торгова марка «Росинка» популярна в Україні, її напої із задоволенням п’ють у США, Ізраїлі, Росії, Німеччині. Недаремно вже два роки поспіль фірма має звання «Краща торгова марка року».
Виступаючи на церемонії відкриття цієї потужної лінії, один з інвесторів, керівник німецької фірми «Кронес» Рейхольд Штерн сказав:
— За роки співробітництва я переконався, що ви чесні і сильні партнери. Дисциплінованість, порядність завжди притаманні генеральному директору В. Єрошенкові і його колегам. Приємно мати справу з таким колективом.
Може, в цьому і є таємниця успіху «Росинки»?