Вінницьке трамвайне депо визнано базовим для ремонту вузькоколійних вагонів, що експлуатуються в різних містах. Більше половини з них, за словами директора Вінницького трамвайно-тролейбусного управління Олександра Музики, вичерпали свій нормативний ресурс. За останні десять років парк вагонів скоротився на 31 відсоток. Своїх вагонів не випускаємо, а купувати чужі — дорого (найдешевший чеського виробництва коштує 2,5 мільйона гривень). Саме тому у проекті державної програми розвитку електротранспорту в Україні передбачена модернізація цього виду електротранспорту.
Виробничі приміщення і технологічне обладнання Вінницького трамвайного депо дають можливість виконувати всі види ремонтних робіт, а також виготовляти і реставрувати запасні частини. Крім того, вінничани винайшли і впровадили безреостатну систему керування тяговими двигунами, що дає можливість економити до 40 відсотків електроенергії. Систему встановлять на всіх реставрованих вагонах.
 
Вінниця.