Схоже, що кінець року для луганських перевізників буде ознаменовано неприємностями. Пов’язані вони з тим, що міська влада вирішила відійти від «партизанської» системи, що склалася на транспорті останнім часом, і вивести із тіні частину коштів, які обминають місцевий бюджет. Приватні перевезення — бізнес вигідний, і за останній рік кількість машин на маршрутах обласного центру значно збільшилась. У місті нині немає проблем з транспортом, є проблеми з якістю перевезень та порядком на зупинках центральних вулиць. На зміну старим ЛАЗам із загазованими салонами прийшли легкі «маршрутки». Але, на думку міського голови Євгена Бурлаченка, вони не розв’язують проблеми якості пасажирських перевезень. Як засвідчив минулий конкурс, 90 відсотків мікроавтобусів не пристосовані для перевезення пасажирів. Окрім того, збільшення кількості машин не поліпшує стану міської казни. Гроші пливуть мимо.

На думку керівника міста, проблему можна розв’язати з допомогою муніципального транспорту. Досі його як такого не було. Наприкінці року на вулицях Луганська з’являться новенькі «богдани», дизайн і комфорт яких відповідає сучасному рівню. Місту не вистачає нині 100 машин, і «богдани» цю прогалину заповнять. До того ж, як стверджує міський голова, бюджетні кошти на їх придбання витрачено не буде. Автобуси надійдуть за лізингом і за три—чотири роки мають себе окупити, після чого стануть власністю міста. Зрозуміло, що міський транспорт уже до кінця року витіснить із центральних маршрутів приватні авто. Хоча Євген Бурлаченко стверджує, що їхні права не утискуватимуть, а йдеться про здорову конкуренцію.
 
Луганськ.