У Запоріжжі збираються підняти вартість проїзду, замість того щоб нарешті розібратися зі сферою перевезень.
Суперечки про збільшення тарифів для маршрутного транспорту точаться в Запоріжжі з перших днів, коли полетів вгору курс долара. Ініціатив з цього приводу було багато. Ось одна компанія, яка возить пасажирів великими автобусами МАН із Хортицького району (через два дніпровські мости і Хортицю — протяжність маршруту майже 10 кілометрів) взагалі встановила рекорд. Вона обрахувала вартість однієї поїздки в 7,3 гривні. Нині проїзд зі спального району до перехрестя, де можна пересісти на міський транспорт, становить 2,75 гривні. Основні ж перевізники (тобто ті, хто їздять головною магістраллю Запоріжжя — проспектом Леніна) беруть 2,5 гривні, але вимагають підвищення тарифу хоча б на гривню. Бензин, мовляв, подорожчав, ремонти тощо. Свого часу, коли встановлювали тариф (пролобійований і запорізькими чиновниками, бо перевезення, на думку місцевої преси, галузь номер один для відкатів), то зробили потужний «запас міцності». Це щоб усім вистачило — і перевізникам, і отримувачам винагороди. А тепер, мабуть, комусь не вистачає... Тим паче що голова громадської ради при виконкомі Запорізької міськради Катерина Акула, виступаючи під час наради з перевізниками, нагадала, що «після їх виступу проти поборів (це було ще на початку року) на кожному підприємстві економлять по 2,5 тисячі за кожен маршрут. Що теж необхідно враховувати».
Варто додати, що, окрім офіційних маршруток, у місті діють нелегали, тобто ті, хто просто відкупляються від різноманітних контролерів. А коли ж, наприклад, на одному з маршрутів піймали відразу 17 неврахованих офіційно мікроавтобусів, одразу приїхали «братки», котрі відрекомендувалися «самообороною» і визволили бранців.
На думку багатьох городян, запорізьким перевезенням не вистачає одного — активної роботи прокуратури: починаючи з відповідних структур міськради і закінчуючи маршрутками. І тоді, може, не знадобляться 7,3 гривні на одну поїздку.